Servei OMIC
L’OMIC és un servei gratuït que té com a objectiu la informació, l’orientació i la defensa dels ciutadans i ciutadanes com a consumidors de béns i serveis.

Serveis que ofereix l’OMIC
Promoció de les mesures necessàries per evitar situacions d’indefensió dels consumidors
Com i on efectuar una reclamació
L’OMIC us pot informar sobre els vostres drets com a consumidors i orientar-vos en casos de reclamació en aquesta matèria.
Vies de reclamació
Per accedir a aquest sistema de resolució de reclamacions és necessari que tant el consumidor com l’ empresari l’acceptin de manera voluntària.
Com fer una reclamació
L’OMIC tramitarà la reclamació en els organismes de consum.
Demana cita prèvia
Les persones interessades en rebre el servei de l’OMIC s’han d’adreçar a Promodespí en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres, de 9 a 13 hores i de 16.30 a 19 hores) per demanar cita, o trucar al telèfon 93 480 80 50 en aquests mateixos horaris, tot indicant l’assumpte de la consulta. Les consultes s’ubicaran els dilluns i dimecres amb l’horari següent:
