Oficina d’Atenció a l’Empresa (OAE)

L’Oficina d’Atenció a l’Empresa (OAE) és un servei municipal gratuït especialitzat que actua com a finestra única per a les empreses i persones emprenedores. Té per objectiu simplificar i centralitzar els tràmits i serveis que els ajuntaments ofereixen al teixit empresarial, garantint un accés més àgil, proper i eficient.

Quins serveis oferim?

  • Informació i orientació sobre tràmits administratius, ajuts i serveis disponibles.
  • Acompanyament personalitzat a empreses i emprenedors en els seus processos de creació, creixement o consolidació.
  • Coordinació interna amb les diferents àrees municipals per resoldre de manera integrada les necessitats de les empreses.
  • Canals d’atenció diversificats (presencials, telefònics i telemàtics) per facilitar la relació amb l’administració.

Demana cita prèvia

Les persones interessades han d’adreçar-se a Promodespí en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres, de 9 a 13 hores i de 16:30 a 19 hores) per sol·licitar cita prèvia. També poden trucar al telèfon 93 480 80 50 o enviar un correu a promodespi@santjoandespi.cat, on els oferirem assessorament personalitzat.